Informacje


poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Przygoda z Wiewiórką


Pojawiła się w mych kręgach
pewna dama rudowłosa
by nauczyć mnie na błędach
pięknej sztuki Dionizosa

-Użycz proszę mi marchewki
daj postukać orzechami
abyś poznał od podszewki
jak to robią zakochani

uciekniemy w krótką podróż
do krainy wniebowzięcia
tylko tego znów nie odłóż
abyś nie miał ze mną spięcia

opuściłeś mój horyzont
choć widziałeś moje serce
byłeś twardy jak ten Giewont
który ruszyć z miejsca nie chce

-Ach ty piękna wiewióreczko
sierść na tobie się najeży
ty poczekaj jeszcze deczko
aż cię dorwę jak należy

lecz czy spełnić te marzenia
czy pozostać wiernym sobie
trzeba pozbyć się wpierw cienia
by nie znaleźć miejsca w grobie

kusisz jakby Afrodytka
walkę wzniecasz w mojej głowie
myśli wiją się jak nitka
zagubiona gdzieś w osnowie

więc zostawmy tę zabawę
niech zostanie niespełniona
po co ciężką mieć przeprawę
wnet usłyszysz Mendelsona



'Dionizos: bóg wina, winorośli, dzikiej natury i płodności

Historyjka jest wymyślona i napisana na zamówienie. Wszelkie podobieństwo do osób i wydarzeń jest zatem zupełnie przypadkowe.